Sinds januari ben ik in het bezit van een onwijs lief 4 jarig bichon frise teefje.

Sinds dat ze 8 maanden is heeft ze last van een allergie, ze krabt zichzelf echt heel hard en vaak en het is vreselijk om aan te zien. De vorige eigenaren hebben hier niks aan gedaan.
Ik ben langs de dierenarts geweest en heb eerst verschillende diëten geprobeerd. An allergic en hypo allergic van Royal canin. En ook lam en rijst vlees maar helaas was er geen enkel verschil te zien. Terug naar de dierenarts en allergie pillen gekregen, ze jeukt nog steeds heel erg. Voornamelijk binnen, buiten jeukt ze een stuk minder. Ze jeukt het hele jaar door. Daarna besloten een bloedtest te doen, waar helaas weinig uit kwam. Het enige waar ze een allergie voor heeft is Veldbeemdgras en dat was niet heel hoog volgens de DA. Ook raar aangezien ze dan juist meer buiten zou moeten krabben.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een second opinion of een goede kliniek of mensen die misschien nog een ander idee hebben wat ik zou kunnen proberen.
Alle tips en ervaringen zijn welkom.

Alvast bedankt voor je reactie!