Kat langzaam naar buiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VenoSnorlax

Kat langzaam naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 20:41

Nu ik en mijn vriend verhuist zijn hebben we een mooi stuk terras op de eerste verdieping. Dit is een soort groot vierkant om een stuk heide beplanting heen en het leek ons goed voor de kat om haar daar (alleen als wij ook buiten zijn) te laten lopen.

Dit omdat de meeste speeltjes eng zijn en de rest voor 1 minuut aandacht krijgt. Ze is echter wel enorm energiek met het huis door rennen, mensen laten schrikken (ja echt doelbewust :') Ergens achter een deur liggen, tevoorschijn springen en wegrennen :')) en haar voerbal en toren.

Maar hoe aan te pakken, ze wil graag naar buiten en rende vandaag voor het eerst langs mijn vriend heen. Het is bij ons altijd een binnenkat geweest maar komt uit het asiel. Directe buren hebben 2 honden iets verder 1.
Nu overigens nog niet we zitten nu in week 2 na de verhuizing en wilde dit echt pas in week 4 doen, maar voor tips nooit te vroeg

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 17:57

Klinkt als een dakterras? Is dat af te zetten? dan is het voor jullie ook relaxter denk ik. Leuke klimboom er op en klaar. :D Hier vinden ze dat geweldig.

Niet goed te zien maar het staat nog een eindje van de omheining af.

Afbeelding

Moon_light94

Re: Kat langzaam naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:28

Wat Jis_ zegt inderdaad, is het af te zetten?
Ik heb het balkon afgezet met kattennet, en dat voelt toch net een stukje veiliger. Ga met een gerust hart even naar binnen als de katten op t balkon zitten, want ze kunnen er nu niet op de een of andere manier af vallen :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 20:19

Nee we kunnen hem helaas niet afzetten. Wel is het op verdieping 1 en dus geen toegang op wegen oid. Enige "zorg" is een hekje links maar daar zou ze dan 3 meter naar beneden moeten springen. Hetzelfde met de ramen maar dan komt ze bij de lidl terecht :')

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:01

Hoe ziet je rand eruit?
Je zou nl de catfence van Petsafe rondom kunnen laten lopen, Gebruiken wij in onze tuin voor onze kat en werkt perfect