Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber90 schreef:Oei, wij hebben zelf schapen met lammetjes en in ieder geval 2 dagen al zonder is echt heel lang!
Beetje afhankelijk van hoe oud het lam is, maar anders heeft dit echt wel spoed.. tot morgen wachten is al spannend!
rien10 schreef:Optillen, over het hek, loslaten. Klaar.
Kuggur schreef:rien10 schreef:Optillen, over het hek, loslaten. Klaar.
Oh ja, zo simpel... Maar je vergeet gemakshalve het grootste probleem; dat is het lam te pakken krijgen. Ze zijn meestal schuw zo jong, en een stuk sneller dan je denkt.
Ik zou het persoonlijk niet waarderen dat vreemde amateurs mijn lammeren zouden gaan opjagen met alle risico's vandien.
Kortom, maak je je zorgen, neem contact op met de eigenaar, gaat dat om één of andere reden niet, blijf er van af. Zoals iemand al opmerkte, het is zijn verantwoording regelmatig te checken.
Kuggur schreef:rien10 schreef:Optillen, over het hek, loslaten. Klaar.
Oh ja, zo simpel... Maar je vergeet gemakshalve het grootste probleem; dat is het lam te pakken krijgen. Ze zijn meestal schuw zo jong, en een stuk sneller dan je denkt.
Ik zou het persoonlijk niet waarderen dat vreemde amateurs mijn lammeren zouden gaan opjagen met alle risico's vandien.
Kortom, maak je je zorgen, neem contact op met de eigenaar, gaat dat om één of andere reden niet, blijf er van af. Zoals iemand al opmerkte, het is zijn verantwoording regelmatig te checken.