Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yom schreef:Je kunt idd laten steriliseren nu
Maar als je nog een keer een nestje met een ragdol wil is dat natuurlijk jammer. Op dit moment gaan kittens als warme broodjes zie ik op mp
Mensen zitten thuis en willen meer gezelschap denk ik. Ik denk dan ook dat je jouw kittens wwl kwijt komt. Maar ja tussen nu en dat ze weer weg zijn zit natuurlijk nog een hele periode en de bevalling en de kittens daarna is natuurlijk heel intensief
Zoe_97 schreef:Steriliseren kan zeker. Bij honden bestaat er ook een spuitje om de pups te aborteren, ik weet niet of dit bij katten bestaat, maar ik zou hiervoor niet opteren. Ik heb al meerdere keren gezien dat er toch pups blijven zitten en deze met gebreken (want het middel heeft ze aangetast) toch geboren worden.
MarliesV schreef:Bij twijfel niet oversteken vind ik. Genoeg leuke kittens te koop, als je niet echt met een doel fokt, maar omdat het zo mooi is nieuw leven, zou ik het laten.
Weet je welke kater er op heeft gezeten? Mocht dit een 'wilde' zijn, laat dan ook je kat later testen op kattenaids aub.