Coco is een gecastreerde kater van 7 maanden oud.
Hij is met 12 weken op straat gevonden met een vreselijke botbreuk in één van zijn achterbenen, amputeren was de enige optie dus hij hupst nu rond op 3 benen.
Vorige week maandag vond ik hem op de website van het dierenasiel in Leerdam. Niet even om de hoek, maar ik was meteen verliefd

Donderdag kwamen we na 1.5 uur rijden aan bij het gastgezin. De vrouw had me aan de telefoon al verteld dat Coco heel bang was voor vreemden en waarschijnlijk naar me zou blazen... geen woord aan gelogen

Hij zat in de bench, omdat hij zich anders zou verstoppen, en begon meteen met blazen en grommen toen hij mij zag. Daar moest ik doorheen kijken, zei de vrouw, en dat deed ik.
Dus hup, Coco de auto in en weer 1.5 uur terug.
Coco verstopte zich meteen onder het bed en bleef blazen en grommen als ik de kamer in kwam, arm ding

De volgende dag kon ik hem onder het bed vandaan lokken met een speeltje. Hij vond het nog steeds heel spannend en begon meteen te blazen als ik te dichtbij kwam, maar ik was al onwijs blij dat hij met me wilde spelen

De volgende dag was het boze en bange katje opeens niet meer te herkennen

Maar ja, genoeg gekletst, want foto’s zeggen meer dan woorden

Met mijn andere kater Spotty

Vogels en vlinders

Nog een keer met Spotty

Spotty vindt het maar vermoeiend, zo’n jong ding in de familie

Het voelt alsof hij hier al maanden is, maar het zijn pas 4 dagen. Dat we nog maar vele dagen samen mogen doorbrengen