En toen gingen de pony's die in mijn tuin stonden dood/weg. En toen bleef er opeens ontzettend veel ruimte over en moest alles geherindeeld worden.
Als ik nou dat plekje kies, kan ik vanuit de keuken naar de vogeltjes kijken. En zo werd het gedaan. De plek werd vastgelegd. En niet alleen wil ik er alleen maar niet-kromsnavels in, er mogen alleen maar opvangers in. Voor nu mijn 4 diamantduifjes die binnen zitten. Werden bij iemand met een volière kaalgeplukt door de kanaries toen ze kuikens waren. Dus toen ze zelfstandig genoeg waren haalde ik ze op. Zij mogen als eerste de volière in als die klaar is. En als enige, tot de volgende opvangers zich aanmelden

Nu, ik hou altijd van volgtopics, dus ik dacht, ik maak er zelf ook eentje van mijn volière!
Zie hier, de eerste stap. Gisteren heb ik tegels gelegd. Zo breed als de tegels zijn, zo groot wordt het overlopende gedeelte na de plantenbak. Ik wilde namelijk wel een stuk hebben waar ik in kon staan, en ik wil hem niet hoger hebben dan de muur van de buren.
Totale lengte wordt 5 meter, met een diepte van 1.5 meter en een hoogste punt van 1.80.
Volgen jullie mee