Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Esther_ schreef:De animonda carny is een volledig vleesvoer, laag in koolhydraten en goedkoper dan almo. Volgens mij is Almo ook geen volledig voer. En je kan het ook bestellen bij Zooplus.
Is voor de jongste eventueel een voerspel een optie, onze kat was ook een vreetzak, maar hierdoor een stuk minder.
Esther_ schreef:De animonda carny is een volledig vleesvoer, laag in koolhydraten en goedkoper dan almo. Volgens mij is Almo ook geen volledig voer. En je kan het ook bestellen bij Zooplus.
Is voor de jongste eventueel een voerspel een optie, onze kat was ook een vreetzak, maar hierdoor een stuk minder.
Marije_1997 schreef:Zo doen wij het ook. Onze grote kater was een schrokker toen we hem kregen. Hij is en blijft nu al jaren keurig op gewicht bij onbeperkt voer. Ik denk dat gedoseerd voeren juist het schrokken in de hand werkt.Wij voeren onze kat van bijna 15 gewoon onbeperkt. Als het bijna op is krijgt ie nieuwe. Katten kunnen qua brokjes heel goed zelf bepalen hoeveel ze wel of niet kunnen eten.
Niqui schreef:Marije_1997 schreef:Zo doen wij het ook. Onze grote kater was een schrokker toen we hem kregen. Hij is en blijft nu al jaren keurig op gewicht bij onbeperkt voer. Ik denk dat gedoseerd voeren juist het schrokken in de hand werkt.Wij voeren onze kat van bijna 15 gewoon onbeperkt. Als het bijna op is krijgt ie nieuwe. Katten kunnen qua brokjes heel goed zelf bepalen hoeveel ze wel of niet kunnen eten.
Niqui schreef:Amber_anne schreef:Ik denk dat ik de royal Canin binnen kort ga wisselen voor iets anders zodat ze wel verschillende dingen blijven eten.
Ik ben even benieuwd: waarom is het belangrijk dat ze verschillende brokjes blijven eten?
Ik geef zelf 1 soort brokjes en elke avond natvoer.