Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:Je bedoelt bij de boswachter?
Die krijgt al veel meldingen maar heeft geen idee wat er mee te doen![]()
Heb al gezegd: hang een bord op bij de ingang, dan heb je in elk geval iets om mensen op te wijzen
dees_daan schreef:Dit zal altijd zo blijven helaas, het standaard antwoord is dat de hond los mag want losloopgebied.. Ik vind het ook niet kunnen maar er is niet veel aan te doen. Reden voor mij om niet meer in dat soort gebieden te komen en als het kan lekker vroeg naar het bos te gaan omdat er dan nog niemand is, mijn Chihuahua's zijn kwetsbaar en ik ga het risico niet nemen dat het wel mis gaat.
Ook in gebieden waar ze niet los mogen heb ik vaak dat mensen hun honden gewoon laten gaan terwijl ze zien dat die van mij aan de lijn zitten, toen mijn witte herder nog leefde had ik dat probleem bijzonder genoeg eigenlijk nooit..
KahluaB schreef:dees_daan schreef:Dit zal altijd zo blijven helaas, het standaard antwoord is dat de hond los mag want losloopgebied.. Ik vind het ook niet kunnen maar er is niet veel aan te doen. Reden voor mij om niet meer in dat soort gebieden te komen en als het kan lekker vroeg naar het bos te gaan omdat er dan nog niemand is, mijn Chihuahua's zijn kwetsbaar en ik ga het risico niet nemen dat het wel mis gaat.
Ook in gebieden waar ze niet los mogen heb ik vaak dat mensen hun honden gewoon laten gaan terwijl ze zien dat die van mij aan de lijn zitten, toen mijn witte herder nog leefde had ik dat probleem bijzonder genoeg eigenlijk nooit..
Chihuahuas zijn toch ook geen honden ....
KimD schreef:Dit klinkt mij eerlijk gezegd niet als een losloopgebied in de oren, maar meer als een veredeld losloopveld/bos? Hoe groot is het stuk als jij zegt dat eigenaren aan de ingang blijven staan?
Ibbel schreef:KimD schreef:Dit klinkt mij eerlijk gezegd niet als een losloopgebied in de oren, maar meer als een veredeld losloopveld/bos? Hoe groot is het stuk als jij zegt dat eigenaren aan de ingang blijven staan?
Het is een afgezet stuk bos van 30 hectare. Dat lijkt veel, maar is het uiteraard niet. Het is grofweg 2,5 bij 1,5 kilometer lang.