Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Himyar schreef:Onze 15 jaar oude kat heeft plotseling problemen met haar voorpootjes door een neurologisch probleem. De coördinatie is niet goed. Ze is nu opgenomen bij een kliniek. Een scan gaat 800 tot 1000 euro kosten en de verwachting is dat er vervolgens toch niet veel aan te doen zal zijn. Thuis gaat ze proberen overal op te springen, daar zit ze veiliger. Ik heb nu gevraagd of ze daar nog 24 uur kan blijven, in de hoop dat er toch nog wat verbetering komt. Ze eet en plast. Het begon gisteren aan het eind van de middag. Ze geeft niet de indruk pijn te hebben. Iemand ervaringen/tips?
bigone schreef:Himyar schreef:Onze 15 jaar oude kat heeft plotseling problemen met haar voorpootjes door een neurologisch probleem. De coördinatie is niet goed. Ze is nu opgenomen bij een kliniek. Een scan gaat 800 tot 1000 euro kosten en de verwachting is dat er vervolgens toch niet veel aan te doen zal zijn. Thuis gaat ze proberen overal op te springen, daar zit ze veiliger. Ik heb nu gevraagd of ze daar nog 24 uur kan blijven, in de hoop dat er toch nog wat verbetering komt. Ze eet en plast. Het begon gisteren aan het eind van de middag. Ze geeft niet de indruk pijn te hebben. Iemand ervaringen/tips?
Geen scan doen maar bloeddruk meten, zo begon het bij onze kat ook. Die deed ook vreemd met de voorpoten en bleek torenhoge bloeddruk te hebben. Daar heb ik zelf op gezocht, helaas waren we er wat haar zicht betreft te laat bij want ze was inmiddels blind maar ze heeft nog drie jaar geleefd op medicatie .
Himyar schreef:Ik zal eens kijken of ik een da aan huis kan laten komen.