Voerbal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Voerbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 22:45

Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede voerbal voor mijn hond. Ander speelgoed om brokjes in te kunnen verstrekken is ook welkom! :D

Loolotte

Re: Voerbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 23:04

Ik heb een Kong Wobbler, erg prettig :j

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 23:27

Voor de katten heb ik een denkspel waar ze het voer uit kunnen halen. Mijn schoonzusje heeft dit ook voor de hond, het is een cirkel waar botjes van plastic uit gehaald moeten worden zodat daar onder voer zit. Het werkt bij hun schrokker heel goed!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 03:46

Ik strooi het gewoon uit in de tuin of bijkeuken of op hun kleed oid. Die plastic spel bakken werden zeer snel goor en gaven frustratie bij de hond. Eten moet niet frustrerend zijn. Voerbal vloog door gehele huis en brokjes kwamen door de kracht ook onder meubels terecht.
Vers vlees deed ik in een kong en brok dus overal en nergens of gewoon in bak met laagje water. Dat was al genoeg qua kunnen schrokken

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-20 07:52

Het is niet bedoeld om te zorgen dat mijn hond niet schrokt met het eten maar echt als extra spel. Hij vindt het super om voor zijn brokjes te mogen werken.
En daarin zoek ik dan echt een speeltje. Denkspelletjes worden hier inderdaad snel goor en niet zo makkelijk schoon te maken :+ .

Ik heb gister dus in een plastic fles wat gaatjes gemaakt en dat was een geslaagd idee, daarom dat ik op zoek ben naar iets in een voerbal vorm :) .

Die wobbler ziet er goed uit!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 08:07

Hier ook een erg goede ervaring met de wobbler. Daarnaast is de lickimat met wat natvoer of smeerkaas hier ook een absolute topper.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 08:08

De kong sattelite! Die is echt geweldig. Ik heb er laatst eentje extra besteld bij dandy dog omdat hij verder nergens meer te krijgen is. Zij hebben veel leuk speelgoed!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 08:41

De wobbler is hier favoriet en zo een pot van trixie met een afstandsbediening. Dan moeten ze op de knop duwen en rollen er brokjes uit de pot. De knop kan je tot 20m ver zetten en met zuignap ook tegen een kast okzo plakken

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:20

Mizora schreef:
Hier ook een erg goede ervaring met de wobbler. Daarnaast is de lickimat met wat natvoer of smeerkaas hier ook een absolute topper.

Lickimat hebben wij ook inderdaad! Smeerkaas had ik nog niet aan gedacht, goeie :D Pindakaas of Griekse yoghurt valt hier ook altijd in de smaak.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:55

De denkspelletjes hier gaan zonder morren de vaatswasser in. Als je die niet hebt is het wel lastig schoonmaken ja :+