Citaat:
Wat was bij jou de oorzaak? Dingen om doen, kap om doen, verband eromheen.. alles sloopt mevrouw eraf. Ik smeer er nu weer berkenteer olie op, maar dat haalt het probleem helaas niet weg.. klopt het lijkt niet echt gebeten heb dit ook nooit eerder gezien, maar ik zou niet weten hoe het er anders zo af ligt..
Soppen en likken en dan gewoon wandelen op stenen of zelfs soms gras gaf bij die van mij al zulke plekken. Kon echt binnen een paar minuten van heel naar open, echt schaafplekken omdat de huid te zacht was.
Hier voedsel allergie, waarbij hij ook niet tegen hypo allergene brok van de da kon.
Die van mij sloopt ook alles, maar als ik erbij ben kan ik hem tegen houden waardoor hij niet kon slopen. En vooral geen zalf die de huid zachter maken! Ik weet niet meer wat ik gebruikt heb, maar daar werden de kussens echt harder van.[/quote]
Hier voer van Royal Canin geprobeerd waarbij zij echt niet allergisch zou kunnen reageren.. Maar helaas.. En daarnaast heeft haar zusje het dus ook en die is niet gewisseld van voer, maar dat is wel weer over.