Floki onze Griekse topper verdient een ITP

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarritdeG

Floki onze Griekse topper verdient een ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 12:38

Hoi allemaal,

Sinds een half jaar zijn wij honden ouders van deze fantastische hond. Het is een husky kruising uit Griekenland en hij doet het zo ontzettend goed.

Afbeelding
Als pup in Griekenland

Afbeelding
Welkom in Nederland lieve Floki (hier was hij nog niet bij ons maar bij een kennis, dit bleek later niet de juiste match en zo is Floki bij ons herplaatst)

Afbeelding
Hier was hij net bij ons. Wat een knappe hond is het ook <3

Afbeelding
Meteen al helemaal thuis

Afbeelding
Kusjes geven kan hij ook

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vriendjes met poes Charlie

Afbeelding
Vriendjes met de buurhond, ach Floki is vriendjes met iedereen.

Afbeelding
Paarden vond hij in het begin nog wat eng maar tegenwoordig gaan we zo op pad _/-\o_ Wat mijn ultieme droom was trouwens. Zo trots op zowel paard als hond!

Afbeelding
Steppen doen we ook, Floki kan behoorlijk hard rennen. Het sledehond gen zit er zeker wel in *\o/*

Afbeelding
Achja je bent een puber of je bent het niet... |o

Afbeelding

Afbeelding
Blij ei

Afbeelding
Dit was gisteravond, helemaal moe van een middag op verjaardagsvisite bij oma :(:)

Ben heel benieuwd wat jullie van hem vinden :j
Laatst bijgewerkt door MarritdeG op 27-01-20 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

mala26

Re: Floki onze Griekse topper verdient een ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:56

Wat een leukerd zeg <3

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:00

Oooh wat een ontzettend leuke lieve uitstraling heeft ie, wat een schatje zeg <3

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 13:08

WowAmigo schreef:
Oooh wat een ontzettend leuke lieve uitstraling heeft ie, wat een schatje zeg <3

Dankjee. Het is oprecht de liefste hond die ik ooit heb ontmoet, ik zeg het niet snel over honden maar hier zit echt totaal geen kwaad in. Hij is speels, lomp, eigenwijs en soms wat onhandig maar het is altijd met een lieve en blije intentie <3

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:51

Wat een leukerd!!! <3

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 20:28

x_ankieee schreef:
Wat een leukerd!!! <3

Dankje. Wij zijn ook helemaal verliefd <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:29

Ze heeft wel een hele lieve kop <3

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 20:30

We hebben super veel reacties gekregen toen we vertelden aan mensen dat we een husky kruising zouden krijgen. Mensen zeiden vaak 'zou je dat nou wel doen'. Vooroordelen zoals husky's kunnen niet los lopen, niet met kleine huisdieren etc. Floki bewijst het tegendeel. Met wat training kan hij nu prima los lopen en hij gaat super met onze katten. Ook kippen en andere kleine boerderij dieren zijn geen probleem :)

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 20:31

kiwiwitje schreef:
Ze heeft wel een hele lieve kop <3

Het is een hij :j Hij is nu net 1 jaar oud.

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:32

Superleuke foto's! Klinkt als een fijne hond <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:32

Oh oeps! :P
Maar nog steeds een lieve kop!

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 20:34

kiwiwitje schreef:

Ja dat zeker <3 Haha geeft niks, een vriendin van mij zegt ook continu 'zij' haha terwijl ze weet dat het een reu is. -O-

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 20:41

AnnickT schreef:

Is hij ook. Enige nadeel is dat hij soms joelt/huilt (zoals husky's dat doen) ipv blaft en dat joelen gaat echt door merg en been _O- Niet gedacht dat het een 'normale' blaffende hond zou missen maar nu denk ik soms wel eens van blaf maar gewoon ipv dor kabaal te maken. Maar eigenlijk is hij gewoon perfect! Hij doet het gelukkig niet vaak en nooit langer dan enkele seconden _/-\o_

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:52

MarritdeG schreef:
AnnickT schreef:

Is hij ook. Enige nadeel is dat hij soms joelt/huilt (zoals husky's dat doen) ipv blaft en dat joelen gaat echt door merg en been _O- Niet gedacht dat het een 'normale' blaffende hond zou missen maar nu denk ik soms wel eens van blaf maar gewoon ipv dor kabaal te maken. Maar eigenlijk is hij gewoon perfect! Hij doet het gelukkig niet vaak en nooit langer dan enkele seconden _/-\o_

Oh oeps, dat is minder ja := Maar als dat het enige is mag je niet klagen :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:09

MarritdeG schreef:
kiwiwitje schreef:

Ja dat zeker <3 Haha geeft niks, een vriendin van mij zegt ook continu 'zij' haha terwijl ze weet dat het een reu is. -O-

Ik vind dat hij ook een beetje een ''zij'' kopje heeft. Maar misschien komt dat door t schattige :+

hier 2 teefjes en 1 reu, moet ook altijd opletten dat ik hem geen haar noem :')

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 21:16

Haha ja hij kijkt bijna te lief om een stoere vent te zijn := Maar hij heeft ook wel meerdere gezichten.
Afbeelding
Vind hem hier wel echt zo'n slungelige puber jongen *D

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:56

MarritdeG schreef:
We hebben super veel reacties gekregen toen we vertelden aan mensen dat we een husky kruising zouden krijgen. Mensen zeiden vaak 'zou je dat nou wel doen'. Vooroordelen zoals husky's kunnen niet los lopen, niet met kleine huisdieren etc. Floki bewijst het tegendeel. Met wat training kan hij nu prima los lopen en hij gaat super met onze katten. Ook kippen en andere kleine boerderij dieren zijn geen probleem :)

ik zie het topic nu pas <3 maar de husky liefde is hier ook sterk! Hier lopen 2 van 3 los. De ene zijn jachtinstinkt is echt te groot, mijn zwarte en bruine (blauwe ogen) lopen prima los, mensen hebben altijd wat te klagen :p

Floki is echt heel leuk :D!

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 16:11

KarmaChansy schreef:
MarritdeG schreef:

ik zie het topic nu pas <3 maar de husky liefde is hier ook sterk! Hier lopen 2 van 3 los. De ene zijn jachtinstinkt is echt te groot, mijn zwarte en bruine (blauwe ogen) lopen prima los, mensen hebben altijd wat te klagen :p

Floki is echt heel leuk :D!

Wauuuw ik heb even je profiel bekeken maar wat een prachtige honden heb jij zeg! <3 Wij willen er ook nog wel eentje bij maar 2 jonge honden vind ik wel heftig al helemaal in de combi met paarden en werken. Als Floki wat ouder is nemen we er denk ik nog eentje bij. Weet nog niet of dat ook een husky achtig type wordt. Ze hebben mijn hart wel een beetje gestolen... *\o/*

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 17:02

Wat geweldig, zo met je paard en hond samen op stap! <3

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 19:56

het is een drukke bedoening met 4 ja :D maar wel heerlijk <3 zou er zelf nooit meer minder als 3 willen :P