Deze kleine knappe zwarte vent is inmiddels alweer ruim 14 jaar, en hij word dit jaar 15. Mijn neef heeft hem op de weg vlakbij ons gevonden, en besloten hem mee te nemen. Niet in de berm gekeken, want ohh wat als er meer waren. Wat wss ook zo is geweest helaas.
Mijn neef kon hem helaas niet houden, dus kregen wij hem. Zij wonen naast ons, dus zagen hem nog steeds. Hij was ongeveer 2 weken oud toen hij bij ons in gestrand, dus is hij naar de buren met een moederkat gegaan waarvan de jongen verzopen waren. Nu 14 bijna 15 jaar later denkt hij soms nog steeds jong te zijn, maar alles gaat toch wat moeilijker. Daarom besloot ik ook foto's te maken, want wat als hij het niet meer lang volhoud. Normaal gesproken mag hij niet in huis, maar mn vader liet het toch toe. Dus ik was helemaal blij. Nou genoeg gepraat, hier de foto's:

Tsja als baasje eten vast heeft, dan gaat dat tongetje er wel uit. Want ham is jumjum.

En tsja, dit is een gedraging die Cesar altijd vertoont. Vooral blijven liggen en niet te veel doen.

Ja dat voedsel is toch wel heel lekker

Natuurlijk zijn er meer foto's gemaakt, maar ik vond deze 3 toch het mooiste