Ik heb 12 uur per week school, dus ik ben wel veel thuis. Vrijdag avond ga ik naar huis en maandag ochtend ben ik weer op kamers. In de vakanties ben ik thuis, maar dan zou hij gewoon mee kunnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Mini-schildpadjes bestaan niet. Althans, maar heel kort, want die groeien gewoon flink en worden gewoon grote schildpadden die veel ruimte en verzorging nodig hebben.
Kortom, lekker niet doen dus.
Pluttersput schreef:Ik vind het geen huisdieren.. landschildpad tot daar aan toe, die hoeven niet te zwemmen en kunnen hun kilometers wel maken als je ze los laat wandelen. Maar een waterschildpad is sneu in een klein aquarium, hoe je het ook bekijkt.
DezeNaam schreef:Een slang.Of een landschildpad zoals eerder genoemd. Volgens mij zitten daar ook wel kleinere soorten tussen.
Ik weet persoonlijk niet of ik op kamers aan een hamster of dergelijke knaagdieren zou beginnen... Zeker als ze 's nachts actief zijn kunnen ze wel wat lawaai maken. Al kan het lawaai met zo'n grote hamsterbak (waar ze diep in kunnen graven) wel beperkt worden denk ik? Ben er niet zeker van, een loopwiel kan soms al gigantisch veel lawaai maken naar mijn ervaring.Dus dat is ook iets om in overweging te nemen.