Mijn vriend en ik wonen nu 1,5 jaar samen in een appartement (daarvoor 5 jaar samen op kamers). Beide zijn wij opgegroeid met katten en missen de gezelligheid enorm! Na een behoorlijke tijd smeken, overtuigen en praten is vriendlief ineens akkoord!
Oke oke.. “ineens”, ik heb wellicht wat moeite gedaan

En een lege kattenreismand voor kerst gegeven. Staat immers wel ongezellig in huis, dus die moet maar snel gevuld worden

Gisteren op werk kwam hij dus ineens met een advertentie van een kitten én dat ik contact op kon nemen om te vragen of we dit weekend langs mochten komen

Het betreft een ragdoll kitten (poesje) van 14 weken. Op korte termijn willen we er een tweede kitten bij (britse korthaar). Dan kunnen ze elkaar vermaken en gezelschap houden als wij niet thuis zijn.
Maar nu had ik een paar vragen!
- Waar moet je op letten in het gedrag/karakter als je opzoek bent naar een wat ondernemendere, knuffelige en mensgerichte kat?
- Iemand die ervaring heeft met de ragdoll en britse korthaar kat bij elkaar zetten?
- Alle extra tips die komen kijken bij zowel aanschaffen van een kitten als spullen, zijn allemaal welkom!
In de tussentijd ben ik zoveel mogelijk artikelen, blogs en video’s aan het bekijken. Ik heb al een aardige lijst met spullen en zaken die geregeld moeten worden. Deze kan ik hier uiteraard ook even delen!
Ik ben benieuwd naar de tips en ervaringen