Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirl schreef:Geen plantenspuit maar op dat moment een alternatief aanbieden. Zoek op youtube even naar kittenlady. Zij heeft een filmpje geweid hieraan… Speelmaatje zou helemaal fijn zijn.
Annet_Dottie schreef:Tja sorry dat ik het zeg maar het is een kitten, wat verwacht je er van? Dat ie de hele dag in een mandje ligt te slapen? Dan kan je beter een oudere kat nemen en voor deze kitten een ander huisje zoeken..
Mijn ervaring is niet anders dan dat een kitten uit het niets rond sprint je voeten of whatever aanvalt. Een vriendin heeft ook een kitten lopen nu en die springt uit het niets op je voeten en gaat ermee stoeien.
Ja in mijn ogen is het een beetje kitten-eigen. En anders een speelmaatje er bij inderdaad maar die vriendin heeft ook andere katten lopen en die kitten speelt zowel met hun voeten als met de andere katten..
nynke55 schreef:Als kittens te ruw met elkaar spelen begint er vanzelf eentje auw auw auw te gillen, teken dat het pijn doet. Bij onze kittens hielp het dus prima om auw auw auw te gillen.
meintje schreef:Hard piepen als hij je pijn doet. Dat doen ze zelf ook een dat werkt hier altijd goed.
Maar inderdaad een speelmaatje doet wonderen.
GDG schreef:Ah goed zo! Spelagressie kun je eigenlijk op wachten bij een solitair kitten dus fijn dat het kitten niet meer alleen is. Hopelijk gaat het snel goed met het koppelen. Hoe oud zijn beide kittens?