Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
belle_boef schreef:Snel gegoogled betekend silmarine op zijn Engels Mariadistel.
Supplementen bevatten weer allemaal extra vulstoffen. Dat moet de lever ook weer afbreken. Welk voordeel zie jij dan in die supplementen?
belle_boef schreef:Ze krijgt trouwt hepatic, rimadyl voor het hart, prednison om lever tot rust te brengen. Verder krijgt ze niet zoveel.
Momenteel wel blikvoer van RC hepatic dieetvoer. Dat vind ze smakelijk lekker.
Hills heb ik Niet geprobeerd geloof ik maar zal qua samenstelling niet veel schelen met de andere dieetvoeders voor de lever? Wat maakt volgens jou dat Hills beter opneembaar zou kan zijn?
Ik ga de andere tips verder bekijken.
Sjolvir schreef:belle_boef schreef:Ze krijgt trouwt hepatic, rimadyl voor het hart, prednison om lever tot rust te brengen. Verder krijgt ze niet zoveel.
Momenteel wel blikvoer van RC hepatic dieetvoer. Dat vind ze smakelijk lekker.
Hills heb ik Niet geprobeerd geloof ik maar zal qua samenstelling niet veel schelen met de andere dieetvoeders voor de lever? Wat maakt volgens jou dat Hills beter opneembaar zou kan zijn?
Ik ga de andere tips verder bekijken.
Hier staan wat rare dingen.... Rimadyl is een nsaid ( pijnstiller en niet steroide ontstekingsremmer) die krijgt ze niet voor haar hart.
De combi rimadyl/prednison is ook bijzonder.... weet je zeker dat je je niet vertikt of verkeken hebt op de Rimadyl als iets wat ze krijgt??
Hannanas schreef:Klopt, maar het woord silymarin (silymarine) geven ze vaak aan als gestandaardiseerd extract. Dus zoveel % silymarine (dat bestaat uit verschillende stoffen zoals silybinin).
AOV heeft bijv een vrij puur supplement zonder verdere vulstoffen.
En vertelde je nou dat er eiwit in de urine zit? Heeft ze last van haar nieren?
kiwiwitje schreef:belle_boef schreef:Snel gegoogled betekend silmarine op zijn Engels Mariadistel.
Supplementen bevatten weer allemaal extra vulstoffen. Dat moet de lever ook weer afbreken. Welk voordeel zie jij dan in die supplementen?
Dan zou je bijv de lever compositum van de groene os kunnen proberen. Daar zit eigenlijk niet echt iets aan vulstof in