Iemand enig idee wat het kan zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLianneZorro schreef:Kan een hotspot zo uit het niets komen?
xLianneZorro schreef:Ja ik had het even opgezocht bij google. Lastig zeg... Moet zeggen dat ze naar mijn idee ook wel wat dunner is. Word niet echt snel dik. Wou dat binnenkort met het enten voorleggen aan de dierenarts. Maar dat zal ik morgen dan ook doen. Misschien dat iets van binnen toch niet lekker zit..
kiwiwitje schreef:xLianneZorro schreef:Ja ik had het even opgezocht bij google. Lastig zeg... Moet zeggen dat ze naar mijn idee ook wel wat dunner is. Word niet echt snel dik. Wou dat binnenkort met het enten voorleggen aan de dierenarts. Maar dat zal ik morgen dan ook doen. Misschien dat iets van binnen toch niet lekker zit..
Honden zijn vaak eerder te dik dan te dun.
Maar ja kan ook door een verminderde weerstand komen indd
xLianneZorro schreef:Daar ben ik inderdaad bekend mee. Het is een boomer hondje dus lastig wat een mooi gewicht voor haar is lijkt mij, omdat het meerdere honden in 1 zijn? Heb haar toevallig vorige week gewogen 3,4kg.
kiwiwitje schreef:xLianneZorro schreef:Daar ben ik inderdaad bekend mee. Het is een boomer hondje dus lastig wat een mooi gewicht voor haar is lijkt mij, omdat het meerdere honden in 1 zijn? Heb haar toevallig vorige week gewogen 3,4kg.
Gewicht zegt niets. Kijken hoe makkelijk je ribbetjes kan voelen wel bijv. Of dat je ze al voelt als je haar aanraakt(uitstekende ribben) of dat je ze net voelt onder een dun vetlaagje. Of dat je (een beetje) moet duwen om ze te kunnen voelen.
Het tweede is het beste uiteraard.
Maar als haar weerstand niet top is zou ik sowieso niet enten. Al ent ik sowieso niet zonder titeren vooraf.