Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hutcherson schreef:Nou geef hem eerst een flink op zijn donder want plassen tegen een schone was is gewoon zoeken naar een plekje.
Hutcherson schreef:Nou geef hem eerst een flink op zijn donder want plassen tegen een schone was is gewoon zoeken naar een plekje.
Kijk als ie nu steeds voor de deur zou gaan zitten of in zn bench dan is het logisch dat hij het niet kan ophouden.
Daarnaast, een paar keer poepen op een wandeling... Wat krijgt hij te eten? Bij goed eten gaat de hoeveelheid ontlasting vrij fors naar beneden.
Maximaal 2 keer per dag is eigenlijk wel normaal bij goede voeding.
Ik denk inderdaad ook dat er iets niet klopt in zijn spijsverteringstelsel of dat de sfeer niet juist is ofzo waardoor hij dit gedrag gaat vertonen.
SweetVanille schreef:Wat vind de dierenarts? Lijkt me iets medisch.
Hoe oud is de hond?
Kijk als ie nu steeds voor de deur zou gaan zitten of in zn bench dan is het logisch dat hij het niet kan ophouden.
Daarnaast, een paar keer poepen op een wandeling... Wat krijgt hij te eten? Bij goed eten gaat de hoeveelheid ontlasting vrij fors naar beneden.
Maximaal 2 keer per dag is eigenlijk wel normaal bij goede voeding.
Ik denk inderdaad ook dat er iets niet klopt in zijn spijsverteringstelsel of dat de sfeer niet juist is ofzo waardoor hij dit gedrag gaat vertonen.
MarleenM schreef:Onze vorige hond kreeg trouwens vlees compleet diepvries, daar wouden we hem ook op zetten maar daar kreeg hij diarre van. We zijn dus over gestapt naar eigen merk die onze dierenwinkel hier in Duitsland aan bied. Ansich doet hij het daar goed op. Is energiek, glimt als ik weet niet wat..