noor14 schreef:Mijn tante fokt Aussies maar zit wel in zuid Limburg Haha
Heeft regelmatig een nestje met verschillende kleuren en zijn gezonde dieren.
Heb je een website of iets dergelijks?
Jam schreef:Hoi hoi,
wat leuk! Op facebook heb je het aussieforum volg je die al?
Staan veel foto's en informatie op.
Mijn aus komt van de huszarstate. Happy tails heb ik een keer een cursus gedaan, erg leerzaam en fokt ook.
En een blue merle combinatie? Merle word niet met merle gekruist i.v.m. blindheid, doofheid etc kijk dus naar een combinatie waar een van de ouder dieren merle is. Succes met je zoektocht!
Dat laatste bedoelde ik inderdaad
Dancer schreef:Aussiestables uit Lelystad
Ik ga eens een kijkje nemen!
candalisa schreef:De fokker van ons meisje verwacht als het goed is in december een nestje! Met stamboom
[ [url=m/0EnfTe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wie is de fokker? Wat een prachtdier!
Mossel schreef:Something spicy aussies ( Karen Mulders) zit in beerzerveld, je kan eens contact met haar opnemen, dan kan je evt afspreken om irl kennis te maken met het ras. En zei heeft veel contacten. Ik ben via haar ook bij de fokker van mijn aus gekomen, Some kind of magic Aussies in mol ( België). Ik zou me sowieso niet focussen op kleur.. ik zou zo iemand als ik fokker was ook niet serieus nemen.
Be prepaird for this
[ [url=m/j1LGaE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TYV0Qe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een heerlijk dier is het zo te zien!
Dankjewel allemaal voor jullie reacties! Ik focus niet op de kleur, dat zou alleen een leuke bijkomstigheid zijn 
Oh en misschien is dit wel een hele brutale vraag, maar wat hebben jullie gemiddeld betaald voor een pup? Ik zie dat de prijzen soms enorm kunnen verschillen