Ik heb twee katten, een Maine Coon en een Ragdoll, waar we heel graag een nestje van willen. Eigenlijk wilden we ze gewoon laten helpen, maar een aantal mensen in onze buurt wil super graag een kitten van ze. Stiekem lijkt mij dat ook geweldig (we houden er dan sowieso ook één). Nu is alleen het punt dat de Ragdoll kater, nog steeds niet seksueel (?) volwassen is. Terwijl hij volgende maand één jaar oud wordt. Het gaat super met hem, dus ik wil hem er niet speciaal voor naar de dierenarts brengen, maar zijn er mensen die dit ook wel eens meegemaakt hebben? Hij sproeit niet, heeft nul dek-neigingen en vertoont verder geen andere 'symptomen'. Zelf begin ik haast te denken dat hij gewoon a-seksueel is, maar ik weet niet of dat kan bij katten/dieren
. Anyways, de dierenarts zei dat rond 4-6 maanden gebruikelijk is, die weet het ook verder niet te vertellen, telefonisch..Ik ben benieuwd of iemand dit herkent
.
:
Heb een intact reutje met wat nestjes (stamboom) maar heb hem nog nooit betrapt dat hij het probeert bij onze (niet intacte) poezen, en 1 ervan is zo lief dat ze het zou laten gebeuren.