Mijn eerste gedachte ging naar ringworm maar eigenlijk lijkt het daar niet echt op? al zijn het wel ronde plekjes..
Het is een soort van korstje dat er heel makkelijk lijkt af te gaan

Sinds 2,5/3 weken zijn er wel een paar dingen die mij zijn opgevallen. Ik ben gaan kamperen met een vriend van mij (dit was in een state park aan het water) en de volgende dag(zaterdag) had ze niet gegeten. De zondag besefte ik ineens dat ze eigenlijk buiten zaterdag ochtend niet meer had gepoept, was dan zondag met haar gaan wandelen en ik zag ze de hele tijd zoeken voor een plekje maar elke keer als ze ging neerzitten was het om te plassen, dan eindelijk probeerde ze en duurde het even voor er wat uit kwam. Ze at goed die dag en sindsdien had ze eigenlijk geen problemen meer met eten en poepen.
Het volgende wat mij is opgevallen is dat als ze een lange tijd heeft neergelegen huppelt ze met haar rechter achterbeen, maar het is zo weer over als ze even opwarmt. Ze is nu 9, tekenen van artrose.. ? ze is nog altijd heel actief en happy en kan uren in het water spelen.
Voor het slapen gaan kan ze soms erg 'neuten'.
Ze lijkt agressiever naar de kat toe (als in wanneer hij ergens opspringt rent ze erachter aan) wat ze altijd wel al deed, maar toch iets meer dan normaal..
En dit weekend heeft ze voor het eerst in huis gepoept wat ze nooit zou doen

Zou het allemaal samenhangen?
Moet wel toegeven dat het de laatste tijd in huis heel onregelmatig is geweest ( ik weg, mama& haar vrouw weg) en heel veel stress over bepaalde dingen.
We hebben net een afspraak gemaakt bij de DA, over 3 uur kunnen we erheen. Maar ik wou het even kwijt en misschien hebben jullie ervaringen of ideeën van wat het zou kunnen zijn.. en ik het dus eventueel kan vragen aan de DA?