Gewoon pvc buizen? Er is ook een systeem waarbij je alleen een dingetje bovenop hebt. Als je op cat proofing googlet en foto's kijkt vind je die ook wel. Mogelijkheden zat maar de meeste lijken me niet makkelijk of goedkoop zelf te maken.
Als ik mij niet vergis is dit een gepatenteerd systeem dat alleen door die eigenaar wordt verkocht. Het lijkt me dat je het systeem ook zelf kan maken maar je kan het niet ergens bestellen of kopen geloof ik.
Een vriendin van mij heeft het. Haar kat blijft in de tuin. De buurkatten komen gewoon in de tuin, klimmen er dus overheen. Kortom: de ene kat durft het wel, de andere niet.
Bedankt voor de reacties Ik zoek echt puur de naam van die houders eigenlijk.
GreaseMonkey
Geplaatst: 11-10-19 09:35
Zoals al aangegeven is het een gepatenteerd systeem, en de houders zullen dus niet los te koop zijn. wat je zou kunnen proberen is om met puntdraadkoppen staalkabels te spannen waar je pvc-buizen overheen doet.
Laatst bijgewerkt door GreaseMonkey op 11-10-19 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 11-10-19 09:36
Mijn ouders hebben dit systeem ook. Ik zal eens vragen hoe het heet. Volgens hen werkt het heel goed! De katten blijven netjes in eigen tuin.
Dit lijkt er ook op en schijnt erg goed te werken: https://catproofgardens.eu/nl/ Ze kiepen om wanneer de kat er aan komt waardoor ze er niet overheen kunnen.