Ik ben op zoek naar een geschikte voer en waterbak voor mijn Duitse dog. Had eerst een standaard met 2 bakjes van de action maar die zijn eigenlijk te klein voor m'n hond. Heb nu 2 grote bakken van rvs die op een krukje staan maar de waterbak gaat gauw stinken waardoor m'n hond niet meer wil drinken behalve als ie vers water krijgt. Zoek dus een standaard die goed op de hoogte is van een Duitse dog maar die niet gaat roesten! M'n hond knoeit nogal graaaaaag met water dus daarom een standaard die niet roest of een alternatief. En iets waardoor het niet gaat stinken.
Bol.com heeft er en in de grotere dierenspeciaalzaak hebben ze ze ook. Als je een beetje handig bent kun je er ook een zelf maken. Op pinterest kun je veel voorbeelden vinden
noviceh
Geplaatst: 02-10-19 22:28
De waterbak gaat gauw stinken? Wij hadden een kwijlende bullmastiff, maar geen stinkende drinkbak? Overigens hebben wij deze voer-/drinkbak, echt een superding! Stabiel en goed te reinigen: https://www.zooplus.nl/shop/honden/voer ... rds/136166
Bij de cranenbroek hebben ze wel een grote standaard met bakken? Geloof 11€ met bakken Wij hebben er 2 1 voor onze rottweiler en een maat kleiner. Mijn vriendin heeft ook de grootste maat voor haar Duitse dog en werkt super. Die houten bakken zijn mooi maar vooral met een kwijlende hond blijft die niet mooi. Mijn standaard begint wel wat te roesten nu maar ja die is al bijna 10 jaar oud
Pippaa
Geplaatst: 02-10-19 22:55
Wij hebben een schoonmaak emmer met een leuk printje staan. Helpt ook erg goed tegen morsen tijdens het drinken, is makkelijk schoon te maken en roest niet
eva1969
Geplaatst: 03-10-19 09:08
fjordjes schreef:
Water gaat denk ik stinken omdat mijn hond veel kwijlt bij het drinken. Hij krijgt minimaal 3x per dag schoon water, meestal vaker.
Mijn hond kwijlt ook bij het drinken, boxer, heb enorme drinkbakken en soms staat het water 2 dagen maar het stinkt echt nooit. Ik zou toch eens zijn gebit na laten kijken.