in mijn vorige huis deed ik mijn vieze nat geregende hond altijd even paar uurtjes in het hok, voordat ze naar binnen mocht.
nu heb ik dus dit niet. En nu als ze vies is schud ze alle spetters/blubber tegen de muren. Erg zonde. Ik laat haar dan even in de gang.
Maar ik dacht misschien is een hondenregenpak wat voor haar? Wie heeft er ervaring mee ik zoek ook iets voor om haar buik.
het is niet omdat ze het koud heeft ofzo maar meer om blubber/spetters uit het huis te houden. Een bench in de gang is de gang te klein voor.. want we hebben een grote bench
om nou een bench in de buiten schuur te zetten. (niet aangrensend en niet verwarmd|) en m'n hond daar paar uur op te sluiten vind ik maar niks.
Mijn muren zijn net gespachteld en wil toch wel beetje netjes houden.. dus iemand tips?
oja en voorheen woonde ik half uur van het bos af, dus was mevrouw met thuiskomst al aardig wat droger en minder blubberig. haha (lag halve bos in de auto)
Afdrogen met een handdoek doen we uiteraard maar ze heeft best een dikke en lange vacht. En droog phonen heeft ze hekel aan.