Ik en mijn vriend hebben een jaar geleden een kat uit het asiel gehaald Chester. Chester is een poes van zo’n 3 jaar oud

Toen we haar adopteerde was ze al 2x op straat gezet (nee niet afgestaan echt gevonden op straat) en erg onrustig en angstig. Nu na een jaar merken we eindelijk dat het beter gaat en meer vertrouwen krijgt in de vorm van op haar rug liggen en vaker langskomen voor kriebels. Wel is in het asiel gezegt kan niet met andere katten, maar waarom dan de twijfel? Haar energie!
Ze is enorm druk maar houd niet van speeltjes. Ze schiet uren per dag van de ene kant van het huis naar de andere incl. heel hard mauwen en ik heb het idee dat ze iets mist. Sws staat voor later een hond op de planning maar mijn vriend vind het heel jammer dat ze geen schootkat is. Dit is dus een motivatie samen met een mogelijk speelmaatje. Maar moeten we dit wel doen? En zo ja een kitten of al een volwassen kat? En welke rassen zouden geschikt zijn? Ik zit in de honden totaal geen katten, hoop dat hier mensen die mij advies kunnen geven

Dankjewel voor het lezen!