Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatasjavE schreef:Wat ontzettend heftig TS.
Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik lees op Facebook wel af en toe berichten over een medicijn wat fip zou kunnen genezen maar nog geen FDA approval heeft.
Geen idee of dit alleen maar reclame is voor een onzinnig medicijn of dat het echt iets is wat er aan zit te komen.
Ik zou daar even op zoeken(maar wees er wel scherp op dat het geen commercieel geleuter is over een niet werkende of onbewezen therapie is...want dat weet ik dus echt niet)
Edit,..ik heb net even zitten googelen maar ik kan niks vinden. Zal wel niks zijn. Sorry.
Manda schreef:Ja sorry... Ik wist het toen ook nog niet en er zijn veel mensen die niet weten dat er toch wat hoop op genezing is. Het is een zware lange weg en niet iedereen kan (heel duur) en wil deze weg nemen (kan niet via dierenartsen omdat het nog niet een geregistreerd medicijn is, maar inmiddels in Amerika is er wel eentje bijna erdoor!).
Ik dacht als iemand op bokt de zoekfunctie op fip gebruikt in ieder geval een kans te geven door er wat over te plaatsen. In pb kan ik verwijzen naar meer info maar je kan op facebook ook zelf naar fip groepen zoeken waar van alles in staat.
Er is wel een heel uitgebreid artikel over een van de onderzoeken geplaatst:
https://journals.sagepub.com/doi/full/1 ... 2X19825701
Manda schreef:Ja sorry... Ik wist het toen ook nog niet en er zijn veel mensen die niet weten dat er toch wat hoop op genezing is. Het is een zware lange weg en niet iedereen kan (heel duur) en wil deze weg nemen (kan niet via dierenartsen omdat het nog niet een geregistreerd medicijn is, maar inmiddels in Amerika is er wel eentje bijna erdoor!).
Ik dacht als iemand op bokt de zoekfunctie op fip gebruikt in ieder geval een kans te geven door er wat over te plaatsen. In pb kan ik verwijzen naar meer info maar je kan op facebook ook zelf naar fip groepen zoeken waar van alles in staat.
Er is wel een heel uitgebreid artikel over een van de onderzoeken geplaatst:
https://journals.sagepub.com/doi/full/1 ... 2X19825701