Darice is een perzische dame van ongeveer 4 jaar oud. Zij woonde tot deze week bij mijn vader en ik ken haar al van kleins af aan. Ze was altijd de kat van mijn moeder maar toen mama bijna 2 jaar geleden overleed bleef pap met haar achter en.. eerlijk is eerlijk.. hij kon er niet zoveel mee. Ook de vachtverzorging liet wat te wensen over, waardoor ze deze week, voordat ze bij mij kwam, eerst maar eens langs de kapper is geweest. Het ziet er nu misschien een beetje sneu uit, maar Darice zelf is heel blij dat ze uit de knoop is en nu mag het vachtje langzaam weer gaan groeien.
Zo is ze met haar vacht:

En dit is ze nu:

Omdat ik veel werk en sinds een tijdje alleen woon met mijn dochter (ik lig in scheiding), leek het me dan wel zo fijn dat Darice niet steeds alleen hoeft te zijn en dus hebben we een geweldig leuke jonge metgezel voor haar gezocht. Dat is Charlie geworden. Een 16-weken oud Maine Coon katertje. Het duurde even voordat hij zich een beetje thuis begon te voelen, maar éénmaal ontdooid, blijkt hij echt een heerlijke speelse boef te zijn met een heel open karaktertje.
De eerste dag, net uit de reismand:

En na een paar dagen wennen blijkt hij een aardige karate-kid:

Dochter en ik zijn superblij met deze twee diertjes. Ze geven een hele welkome afleiding van alle toestanden op dit moment en we hopen dat ze net zo blij met ons zijn dan wij met hun