Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia96 schreef:Deze man was duidelijk niet commercieel.
Azmay schreef:Heb je dan zo enorm veel last zelf dat je zo'n uitgave overweegt?
Ik werk zelf veel met energieën maar een apparaat van die prijsklasse klinkt mij persoonlijk meer als een uitvinding om geld te verdienen. Moet zeggen dat ik het ook oprecht niet ken, in mijn kringen worden andere tactieken toegepast om negatieve energie te filteren indien nodig. Maar zonder duisternis geen licht dus een beetje onprettige energie vind ik ook niet zo heel erg.
siskeh schreef:Hier boerenbedrijf(van ouders) met Broncorrector, ik blijf semi-sceptisch, al "geloof" ik wel in straling e.d. maar aan de katten nog nooit wat gemerkt.
Olympia96 schreef:Azmay schreef:Heb je dan zo enorm veel last zelf dat je zo'n uitgave overweegt?
Ik werk zelf veel met energieën maar een apparaat van die prijsklasse klinkt mij persoonlijk meer als een uitvinding om geld te verdienen. Moet zeggen dat ik het ook oprecht niet ken, in mijn kringen worden andere tactieken toegepast om negatieve energie te filteren indien nodig. Maar zonder duisternis geen licht dus een beetje onprettige energie vind ik ook niet zo heel erg.
Lastig te zeggen, want ik ben niet anders gewend. Toch kwamen er dingen naar voren in het gesprek die zowel specifiek voor mij golden als andere dingen voor mijn man (die overigens erg nuchter is). Zaken die ik niet kon verklaren, denk aan lichamelijke ongemakken, maar die hij benoemde zonder voorinformatie.
Daarnaast ken ik uit persoonlijke hand wel goede verhalen, dus voor mij was de vraag ook niet of we er wel of niet 1 moeten aanschaffen als het alleen om onszelf ging. Tot de het katten thema op tafel kwam. Ik heb echt katten die evenveel binnen als buiten zijn en ik wil ze ook graag binnen houden.
Olympia96 schreef:Bedoel je dat de broncorrector voor het placebo-effect zorgt? Dat geloof ik niet namelijk.
Azmay schreef:Olympia96 schreef:Bedoel je dat de broncorrector voor het placebo-effect zorgt? Dat geloof ik niet namelijk.
Als je dat zou geloven zou je hem niet aan willen schaffen natuurlijk.
Ik vraag me alleen af wat hij precies doet, of liever hoe hij het doet. Ik kan het op de site niet vinden, geeft hij een bepaalde frequentie af?
Ik ben nog niet zo ver dat ik er het fijne van weet, hopelijk over een jaartje. Maar dergelijke effecten kan je ook krijgen op andere manieren en er zijn zelfs mensen die aardstralen simpelweg om buigen. Dat is dan eenmalig en vele malen goedkoper. Edelstenen worden ook geacht bepaalde frequenties af te geven en zullen de katten waarschijnlijk minder heftig beïnvloeden.
Het staat je vrij zo'n apparaat aan te schaffen, maar ik houd niet zo van die mechanische/kunstmatige dingen.