Vandaag weer 2 kittens gevonden. 1 daarvan is aanzienlijk groter. Die heeft het dus beter gehad.
Een ander katje is erg verzwakt. Ik ben benieuwd of het goed komt met haar. Ze wil amper drinken.

Wie volgt er mee?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annibel schreef:Oké dit is vast heel goed bedoeld ga ik vanuit.. Maar ik begrijp dus dat de moederpoes nog leeft en er gewoon voor zorgde?
Waarom heb je ze er dan bij weggehaald en in huis genomen?
Fellor schreef:Ik vind het een beetje sneu voor de moederpoes die nu veel stress heeft en naar haar kittens zoekt.
Ik zou de kittens in een vangkooi doen en de moeder met kittens in huis nemen. In elk geval niet alleen de kittens.
Tieneke schreef:Lindor92 schreef:De moeder is het zo vergeten.
![]()
Ik draai al even mee op Bokt, maar sorry, dit vind ik echt een héél bizarre uitspraak.
Poekkie schreef:Ok, het is altijd beter als de moeder gevangen en gesteriliseerd wordt. Maar wat had TS dan moeten doen; de verzwakte kittens laten sterven? Nu hebben ze tenminste een goede kans op overleven en een mooie thuis!
Ik vind sommige reacties wel erg bot.
Lindor92 schreef:Fellor schreef:Ik vind het een beetje sneu voor de moederpoes die nu veel stress heeft en naar haar kittens zoekt.
Ik zou de kittens in een vangkooi doen en de moeder met kittens in huis nemen. In elk geval niet alleen de kittens.
De moeder is het zo vergeten. En ik ga geen schuwe kat in huis nemen. We proberen die namelijk al een paar jaar dan te krijgen. Ze komt ook wel dichtbij je, maar als je wat doet is ze weg.
Wij denken nu in het belang van de kittens.
Heb ze net gewogen.
De zwakste is 176 gram. De donkere is 235 gram en de grote is 478 gram.