Finlay is 21 april geboren, een border collie zonder papier en zover ik weet red merle, maar ik zag laatst dat er ook andere kleuren merle bestaan, dus wellicht klopt red niet helemaal. Ach, ik vind hem prachtig

Waarom teamlid? Bedoeling is, als het lukt, om hem samen met de paarden mee de shows in te nemen. Als dat niet lukt is het ook niet erg, maar zou wel tof zijn om een mooie show in elkaar te kunnen draaien met paard en hond

Nog een paar foto's natuurlijk

Hier zie je zijn tekening nog iets beter

In de auto ligt hij normaal in een bench, maar omdat we nu de auto vol hadden paste de bench niet en mocht hij los mee. Zo ligt ie overigens ook vaak in de bench te slapen

Hij is ook al een keer met paard en wagen mee geweest, in het begin vond hij het wel even spannend, vooral het draven, maar uiteindelijk vond ie het prachtig!

En met het warme weer zijn we ook voor het eerst bij natuur water geweest, dat heb ik geweten

Als je dorst hebt... Llevado vroeg zich af wat er in zijn waterbak hing, Finlay was niet echt onder de indruk

En nog een poseerplaatje om het af te sluiten

En voor wie graag nog wat bewegend beeld ziet, in deze video doen we de kennismaking met de paarden en zie je de making of van de eerste foto