Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sabineG schreef:100% een berner Sennen! Heel lief, zeer goed waaks! Kunnen prima als erf hond en makkelijk in de omgang! Wij hebben er drie hier lopen op het Erf! Ik hoor gelijk of ze blaffen omdat er iemand aan het hek staat of gewoon omdat er iemand voorbij loopt voor aan de weg.. de pakket bezorger blijft fijn bij het hek wachten en al die engelse zogenaamde stratenmaker zijn snel weer pleite!
Voor kinderen zijn ze super lief! Onze zoon van vijf is er mee opgegroeit en knuffeld ze helemaal gek... ze zijn sons wel lomp... ik zeg.. niet verder zoeken!
sabineG schreef:100% een berner Sennen! Heel lief, zeer goed waaks! Kunnen prima als erf hond en makkelijk in de omgang! Wij hebben er drie hier lopen op het Erf! Ik hoor gelijk of ze blaffen omdat er iemand aan het hek staat of gewoon omdat er iemand voorbij loopt voor aan de weg.. de pakket bezorger blijft fijn bij het hek wachten en al die engelse zogenaamde stratenmaker zijn snel weer pleite!
Voor kinderen zijn ze super lief! Onze zoon van vijf is er mee opgegroeit en knuffeld ze helemaal gek... ze zijn sons wel lomp... ik zeg.. niet verder zoeken!
Yvette81 schreef:Dag Bokkers,
recent is onze hond overleden. Een hele lieve 11 jarige Kangal.
Nu zijn we op zoek naar een nieuwe hond. We zoeken een midden grote tot grote hond. Niet hyperactief. Kan met andere dieren en kinderen. Vooral als gezelschap, bewaker (blaffen) En erf hond.
Wat raden jullie aan?
beatje schreef:Daar komt heel wat meer bij kijken als wat raden julie aan....Dat heeft er ook mee te maken met wat jij de hond kan bieden.
Want heel grappig iedereen ziet zijn eigen ras of kruising als de ideale hond