Ik ben al jaren trots eigenaar van twee katten. Dan is er echter nog weleens een probleem met op vakantie gaan. Dit jaar heb ik mijn katten voor twee weken naar een goed aangeschreven pension gebracht. Alles leek goed te gaan, tot ik bij het ophalen ineens te horen kreeg dat een van mijn katten zowel katten als mensen heeft aangevallen. De andere kat heeft twee weken lang in een krabton verscholen gezeten. Zoals jullie je wel voor kunnen stellen, mijn vakantiegevoel was direct weg

Ze zaten hier in groepsverband terwijl ik van te voren een aparte kamer had aangevraagd.
Nu ga ik dit jaar in december een paar dagen weg en volgend jaar ook twee weken. Het liefst zou ik iemand vinden die de katten aan huis komt verzorgen tegen betaling of een pension waarvan ik zeker weet dat ze samen een ruimte kunnen delen in plaats van in groepsverband. Ik weet zeker dat het aanvallen deze keer door teveel prikkels kwam.
Weten jullie een betrouwbaar pension of een betrouwbare organisatie die katten aan huis verzorgt in de omgeving van Heerenveen?
Alvast bedankt voor het meedenken!