Een tijd geleden kwam er een zwarte kat aanlopen, vermagert en niet helemaal lekker. Wij dachten dat het over een zwerfkat ging dus hadden we de dierenambulance gebeld na paar dagen. Op hun aanraden hadden we het beestje wat eten en drinken gegeven en zouden ze zo snel mogelijk eraan komen. Zo doende hadden we haar dus wat eten en drinken gegeven en wachten we rustig af op de dieren ambulance.
Zij hebben gekeken of ze een chip had, die had ze maar konden de eigenaren niet zien maar wel de dierenarts. Dus dierenarts opgebeld en uiteindelijk zijn we te weten gekomen dat ze twee straten verderop woont.

Wij het diertje meegenomen naar de eigenaren want de dierenambulance doet niks als het gewoon een eigenaar heeft en die is dus ook weer snel vertrokken. We kregen als reactie van de eigenaren; 'Ja we zijn verhuist en kunnen haar niet binnen houden ze zwerft overal.'
Enkel hebben wij zelf 3 katten, waarvan 2 naar buiten gaan enkel in onze tuin. Zij klimmen niet over de schutting en blijven ook netjes in de tuin wandelen. Maar nu heeft die kat uitgevonden om in onze tuin te komen. En eerste instantie vonden we dit niet heel erg maar ze vecht dus met alles wat ze ziet. Onze hond en katten. Het is zo erg dat onze hond onder de krassen een keer is binnen gekomen en onze katten niet meer naar buiten durven. We zijn nu ook al paar keer naar hun toe gegaan vanwege overlast van hun kat maar dan krijgen we weer het commentaar: 'Ja het is een buitenkat die ik niet binnen of bij me kan houden.'
Ook heb ik een balkon en met die hitte heb ik die openstaan. Ze weet dus ook al hoe ze daarheen moet klimmen en de hele nacht moet mauwen en mijn hor tegen muggen kapot krijgt zodat ze binnen staat

Jullie enig idee hoe we deze kat buiten de schutting kunnen houden?
Bedankt voor het lezen..