Bia bed outdoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Bia bed outdoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 15:45

Ik ben op zoek naar een nieuwe mand voor mijn hond. Ik heb al enige tijd een stevige mand van happy house https://www.happy-house.nl/tough-collection/mand-canvas-3-laags-tough-l/_381_w_123_1749_NL_1____1886
Hond vind dit een geweldige mand, kan zijn kop mooi op de rand leggen. Kan er lekker in graven. Ofwel: helemaal heerlijk *\o/*

Ik daarentegen ben er weer wat minder wild van. SUPER veel randjes waar haar, zand en andere rommeltjes in blijven zitten. Schoonmaken is dus ook doffe ellende. Vlak na het wassen van de hoes staat de mand mooi recht op, maar na een week is de mand compleet uitgelopen.

Nu was ik op de bia bed outdoor gestuit. Deze lijkt me erg fijn! Maar is de stof ook dusdanig sterk dat het een graafsessie (ofwel: bed opmaken) overleefd? En wat zijn de verdere ervaringen met deze manden?

Alvast bedankt! :D

KarmaChansy

Re: Bia bed outdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:01

https://www.medpets.nl/bia-bed-original/

deze types toch? wij hebben er 1 in echt leer die is echt top en gaat niet stuk (hebben nu al 5 jaar) van kunstleder hebben we er 4 gehad :+ die gaan snel stuk als ze graven

mijn oudje vind het hele fijne manden om in de slapen :j en jongere honden liggen er ook graag in!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 16:20

KarmaChansy

Re: Bia bed outdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 20:46

mm met die geen ervaring! ziet er wel goed uit, maar het daadwerkelijke schuimrubber etc bleef erg goed! was puur het omhulsel wat dus steeds stuk ging daarom nu alleen nog maar in leder haha