Ik stopte de auto en liep naar het hoopje, er lagen 2 kleine kittens op de weg. Ze bleven liggen en waren wat slapjes en erg mager. Dus de kittens bij dochterlief op schoot en terug naar huis. Met wat water en vleesvoer, wat ze gelijk aanvielen, in een mandje en gauw kind naar school gebracht en paarden gedaan en weer vlug terug naar huis.
Het zijn 2 katers, ik gok een week of 4/5 oud. De oogjes zijn nog blauw.
Frey is Cypers met hoge witte sokken, die is het rustigste en was vanmorgen degene die gelijk naar me opkeek. Hij had 2 teken die ik net verwijderd heb..

Frank, Cypers, iets donkerder met lage witte voetjes, deze was vanmorgen het tamste maar heeft nu geblazen, gekrabd en gebeten in mijn vinger

Ze zijn echt zo mager.
Inmiddels miauwen ze, geven kopjes en je hoort ze spinnen als je naar ze kijkt. Met name frey is erg luidruchtig en wil graag aandacht. Ze zijn aan hun 2e portie voer begonnen en zien er al iets gevulder uit, maar het gaat nog even duren voor ze er bovenop zijn.
Overleg met de da geweest over Frank, hij kan er nu toch niets aan doen en het is duidelijk genezen (Zit vast, geen abnormale bewegingen) en niet pijnlijk dus we bekijken het in een later stadium. Ze zijn helder qua blik, ogen en neus zijn schoon, dus eerst maar voeren en als ze ontwormt etc zijn en aangekomen dan gaan we voor een gezondheidscheck. Intussen houden we contact als er iets opvalt of niet goed gaat etc.
Het is niet de bedoeling dat ze blijven, dus met de tijd gaan we een leuk huisje voor ze zoeken. Dochter weet het maar het zal wel even zwaar vallen nog vrees ik

Vanavond gaan we even kijken of mijn poezels semi zorg, of opvoeding, willen doneren