Wij gaan verhuizen, wat betekent dat de konijntjes een nieuwe plek krijgen! Ik ben helemaal vrij om die in te richten zoals ik wil en daar door heb ik geen idee waar te beginnen

De ruimte die ze krijgen is lengte 4.30 m bij breedte 1.40 m. Maar van de lengte is 2.40 m die 1.40 m breed en 1.90 m is 0.70 m breed. Dus twee rechthoeken aan elkaar geplakt van 2.40x1.40 en 1.90x0.70. Dus ongeveer 4.7 m2. Dit is incl het hok, welke ongeveer 0.70x1.30 is. Deze heeft twee verdiepingen. Op den duur willen we een nieuw hok, dus hier over wil ik ook brainstormen. Deze willen we zelf maken maar we weten niet precies hoe we er voor kunnen zorgen dat die dan ook makkelijk schoon te maken is. Het idee is wel om een groter deel van de ren te overkappen zodat ze meer dan alleen het hok hebben wanneer het regent.
Hoe kan ik dit inrichten?

Ik dacht aan een heuveltje met een tunnel er doorheen, een boompje er in etc.
de ondergrond is nog niet bepaald maar zelf wil ik het liefst tegels. Ze zijn (hier, misschien kan dat veranderen maar ik ga er niet vanuit) niet zindelijk dus het moet makkelijk schoon te houden zijn, ook als het regent. Een stukje aarde om in te graven lijkt me ook super leuk voor ze, maar dan moeten we wel goed gaas ingraven zodat ze niet weg kunnen. Ik zat ook nog te denken aan rubberen matten/tegels maar denk dat ze daar aan gaan knagen?
Het gaat om deze twee eigenwijze nijntjes

Ben benieuwd wat voor ideeen jullie hebben!