Hondenvoer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Hondenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-19 07:01

Ik ben opzoek naar gestoomd vlees voor honden. Eventueel in dezelfde lijn ook brokken.

Als ik google kom ik wel drie bekendere merken tegen maar verder niet zoveel. Het lijkt me dat er vast een breder aanbod is :D .

Welk merk zouden jullie adviseren?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 07:10

Ik heb een tijd renske gegeven. Dat is gestoomd. Nu voer ik dr clauder en daar doet hij het nog net iets beter op.

Mizora

Re: Hondenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 07:37

Gestoomd voer is een mooie term voor natvoer. En of dat nu houdbare kvv, houdbare worsten, blik, pouches of gestoomde bakjes worden genoemd, maakt eigenlijk niet uit. Maar de term: gestoomd vlees is echt door Renske bedacht, en die bakjes heb ik ook nooit daarvoor gezien.

Zelf gebruik ik graag renske, maar ik ben ook erg tevreden over de Lukullus pouches (de blikken waren schappelijk, maar van net iets minder mooie kwaliteit) en Rocco. FarmFood Fresh menu schijnt ook echt mooi spul te zijn.

Waar ik naar zou kijken is de hoeveelheid die je er minimaal van moet voeren. In principe niet meer dan 400g/10kg. De truc is vaak namelijk niet dat het minder energie bevat bij meer moeten voeren, maar alleen minder mineralen en vitaminen (die zijn namelijk duur om toe te voegen). Minder voeren geeft dan een (op gewicht zijnde of nog steeds zelfs te zware) ondervoede hond.