Voor nu maak ik me niet ernstig zorgen. Hij eet en drinkt normaal en ligt nu rustig te slapen. Mocht t morgen nog zo heftig zijn bel ik natuurlijk een dierenarts!
Iemand enig idee wat t zou kunnen zijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femia schreef:Naar dierenarts. Dit lijkt op een abces en moet behandeld worden. Als het naar binnen slaat, heb je een groot probleem
xLeoniee schreef:Inmiddels nog niet veel beter. Het ziet er nog hetzelfde uit.. ik bel zo de dierenarts!
Girlyggirl Lijkt er idd wel op! Het is een katje dat ik heb opgevangen vanuit Spanje een paar jaar terug. Denk dus dat pap/mam een Burmees is![]()
[ [url=m/LVRmNK.jpg]Afbeelding[/url] ]
truus1957 schreef:Onze kat heeft ooit ook eens iets dergelijks gehad. Heeft waarschijnlijk gevochten, ontstaat een klein wondje door een kattenklauw, waar bacterien aanzitten. Omdat het wondje zo klein is sluit het snel en kan het gaan ontsteken en ontstaat een abces. Zo is het mij destijds uitgelegd.
Momo94 schreef:Op foto 3 zie je aan de rechterkant ook groenig bij haar tanden. Misschien een flinke tandonsteking? Kan je eens een foto maken als je haar zijkant van haar lip op tilt?