Hierdoor komt de patella luxatie die hij heeft in zodanige manier tot uiting dat hij nu nog 2 weken rust heeft( heeft er al anderhalve week opzitten) sinds gisteren begonnen met Loxicom orale suspensie.
Even afwachtend beleid, mocht het tegen die tijd niet over zijn moet ik serieus gaan nadenken over een operatie.
Beestje is 10,5 nog enorm fit en springt het liefst de hele dag.
Bekend met een hartruis waarvoor nu 2x daags een half tabletje cardisure.
Edit: hond staat op dog lovers gold original.
Omwille van zijn fitheid wil ik hem indien noodzakelijk deze operatie toch nog wel aandoen, voor het zelfde geld loopt hij nog 6 jaar rond. Ik merk dat hij sinds twee weken niet meer goed kan rennen, vaak door zijn poot zakt (waarbij de heup dus steeds een stukje de kom uit schiet) en nu op zijn andere pootje hinkelt waar hij dit voorheen op rechts deed.
Ik zou hem graag willen gaan ondersteunen omdat het toch al een senior is met glucosamine.
Ik last dat dit met chondroitine het beste effect geeft. Maar het lukt me niet helemaal om duidelijk te krijgen welke hoeveelheid nu precies nodig heeft.
Het normale gewicht is rond de 3,5 kg. Ben hem nu inmiddels iets minder aan het voeren omdat hij toch wat dikker werd naar mijn idee. De weegschaal bij de Da bevestigde dit

Dus, wat zijn jullie ervaringen? en als er iemand een wetenschappelijke bron heeft voor de dagdosering per kilo, wordt ik helemaal gelukkig

Monster in kwestie, Elvis

Oh en voor degene die zelf zo'n operatie hebben laten uitvoeren: ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen, bij welke orthopeed je bent geweest en de kosten.