Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
Roquen schreef:Waarom mijn kat eens in de zoveel tijd van slaapplek wisselt...
De ene week ligt ze 's nachts op de krabpaal, maar de week daarop kan het zomaar in haar mandje bij het raam zijn, op de stoel, op de bank, bij ons in bed, of op de badkamervloer. Het duurt altijd een paar dagen tot ca. 2 weken. En dan verhuist ze weer...
Roquen schreef:Waarom mijn kat eens in de zoveel tijd van slaapplek wisselt...
De ene week ligt ze 's nachts op de krabpaal, maar de week daarop kan het zomaar in haar mandje bij het raam zijn, op de stoel, op de bank, bij ons in bed, of op de badkamervloer. Het duurt altijd een paar dagen tot ca. 2 weken. En dan verhuist ze weer...
Vjestagirl schreef:Dat mijn kat absoluut niet meer in zijn mand wilde slapen nadat ik de mand gewassen had. Duurde gelukkig maar 2 dagen XD
Cayenne schreef:Mijn edelpapegaai doet aan toe-tapping. Dat is een soort gedrag dat nog niemand begrijpt bij edelpapegaaien.
Het is vooral heel irritant, maar zelf hebben ze er weinig last van.
Leo schreef:Waarom 2 van mijn katten geobsedeerd zijn door douchen en ze, als ze de kans krijgen, er gewoon bij onder komen staan.
Waarom ze standaard binnen komen om te kotsen en daarna weer lekker naar buiten wandelen
Waarom de jongste kat sokken van het wasrek steelt en ze helemaal naar beneden sleept om voor ons als prooi neer te leggen
Gebruikers op dit forum: Bytespider, Gaab91, leenleen11 en 31 bezoekers