Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Als ze het ergens gewoon heel erg goed op doen, waarom zou je dan gaan wisselen van voer??
Lekker blijven voeren wat je doet.
dingogirl schreef:Dat soort uitspraken is gewoon marketing-praat. Zelfde als kittenbrokjes. In de natuur hebben ze ook geen kittenmuisjes of senioren konijnen. Katten eten van jongs af aan alles wat moeder ook eet en voor ze vangt. Dus als je kat het goed doet op bepaald voer zou ik dat zo laten. Veel belangrijker lijkt mij dat er niet te veel koolhydraten en granen/ mais e.d. in je voer zit maar wel zo veel mogelijk vlees en dierlijke producten.
dingogirl schreef:Dat soort uitspraken is gewoon marketing-praat. Zelfde als kittenbrokjes. In de natuur hebben ze ook geen kittenmuisjes of senioren konijnen. Katten eten van jongs af aan alles wat moeder ook eet en voor ze vangt. Dus als je kat het goed doet op bepaald voer zou ik dat zo laten. Veel belangrijker lijkt mij dat er niet te veel koolhydraten en granen/ mais e.d. in je voer zit maar wel zo veel mogelijk vlees en dierlijke producten.
Dorien66 schreef:dingogirl schreef:Dat soort uitspraken is gewoon marketing-praat. Zelfde als kittenbrokjes. In de natuur hebben ze ook geen kittenmuisjes of senioren konijnen. Katten eten van jongs af aan alles wat moeder ook eet en voor ze vangt. Dus als je kat het goed doet op bepaald voer zou ik dat zo laten. Veel belangrijker lijkt mij dat er niet te veel koolhydraten en granen/ mais e.d. in je voer zit maar wel zo veel mogelijk vlees en dierlijke producten.
Dit.