Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMalibu schreef:Ik ben opzoek naar iets wat beter werkt tegen teken dan druppels, kwam toevallig gister zo’n ding tegen op internet. Ben benieuwd of er mensen ervaring mee hebben
truus1957 schreef:xMalibu schreef:Ik ben opzoek naar iets wat beter werkt tegen teken dan druppels, kwam toevallig gister zo’n ding tegen op internet. Ben benieuwd of er mensen ervaring mee hebben
Mijn laatste twee hondjes gaf ik Bravecto, werkte echt heel goed, maar is wel gif en er is zoveel negatieve publiciteit over geweest. Durf het eigenlijk niet meer
truus1957 schreef:xMalibu schreef:Ik ben opzoek naar iets wat beter werkt tegen teken dan druppels, kwam toevallig gister zo’n ding tegen op internet. Ben benieuwd of er mensen ervaring mee hebben
Mijn laatste twee hondjes gaf ik Bravecto, werkte echt heel goed, maar is wel gif en er is zoveel negatieve publiciteit over geweest. Durf het eigenlijk niet meer
KarinLF schreef:Ook onze honden krijgen Bravecto of soms de mildere variant dat is Nexgard(gaat een maand of 3 mee) ook wij nooit klachten gehad over 1 van beide middelen en echt wij hebben alles geprobeerd!
Karnemelk, banden, kralenketting zoals hierboven getoond ook!
Wij zitten aan de rand van het bos en willen onze honden goed beschermen dus daarom Bravecto of Nexgard,niks anders helpt afdoende
Renske_W schreef:KarinLF schreef:Ook onze honden krijgen Bravecto of soms de mildere variant dat is Nexgard(gaat een maand of 3 mee) ook wij nooit klachten gehad over 1 van beide middelen en echt wij hebben alles geprobeerd!
Karnemelk, banden, kralenketting zoals hierboven getoond ook!
Wij zitten aan de rand van het bos en willen onze honden goed beschermen dus daarom Bravecto of Nexgard,niks anders helpt afdoende
Nexgard is 1 tablet per 5 weken.
Dus tenzij je per doosje van 3 bedoeld dat het 3 maanden mee gaat, ben je anders verkeerd voorgelicht.