Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Divers schreef:Ibbel, dat is een goede inderdaad, maar dan zit je wel weer met inbraakgevoeligheid als je de deur open laat zodat ze in en uit kunnen.
Mona81 schreef:Ik ken niemand die fulltime werkt en de hond thuis hebben, gelukkig.
Als je zelf zoveel werkt, dan vind ik niet dat je aan een hond moet beginnen. Of ben je op zoek naar mensen die zeggen dat hun hond 40 uur per week alleen is en dat dat prima gaat?
xRoosss schreef:Ik werk fulltime en heb ook een honddrie dagen per week gaat mijn hond naar het hondendagverblijf. In huiselijke kring is ze dan samen met een stuk of 10 andere honden. Ze wordt uitgelaten en kan de hele dag binnen en buiten spelen
de overige twee dagen werk ik thuis en kan ik haar zelf van aandacht voorzien (alhoewel ze dan het liefst de hele dag slaapt, want opvang is vermoeiend
)
Verder slaapt ze bij mij op de slaapkamer in haar eigen bed. En ik ga doordeweeks in de avond nooit weg, als ik in het weekend wat leuks ga doen zorg ik dat de hond moe is. Ze kan prima 5/6 uurtjes alleen blijven als ze haar beweging heeft gehad! Dan gaat ze rustig slapen en als het kan gaat ze gezellig meeik heb overigens een vrij grote hond met een erg energiek karakter! Gaat helemaal goed.
Misschien heb jij ook iets als een hondendagverblijf bij jou in de buurt?