Misschien weet hier iemand het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colunder schreef:Hij is terug bij de eigenaar!
Hij was niet van het vogelpark Ruinen,niet van ouwehands dierenpark, maar wel via Ouwehands bij de eigenaar terecht gekomen.
Hij was van een man in Bennekom en die heeft hem vanavond opgehaald.
Hij was woensdag ontsnapt.
Toch raar dat iemand dan zelf totaal geen moeite doet om zijn vogel terug te vinden.
verootjoo schreef:Gut, Tokedri, voel je je nu beter?
Wat TS heeft geplaatst was niet bijster slim, maar zo gaan lopen klikken vind ik ook absoluut niet netjes
tokedri schreef:Ik zie dat mijn bericht is verwijderd
Ik ken de eigenaar en vind het echt niet kunnen wat er over hem openbaar op internet geinsinueerd werd
Ook de dierenambulance vrijwilligers hebben zich aan de privacy wet te houden. Ik ga het vandaag melden samen met screenshots. Weghalen betekent niet dat het niet door anderen is gelezen. Ook de eigenaar heb ik een bericht gestuurd zodat hij eventueel een klacht kan indienen
Femke_Tweety schreef:tokedri schreef:Ik zie dat mijn bericht is verwijderd
Ik ken de eigenaar en vind het echt niet kunnen wat er over hem openbaar op internet geinsinueerd werd
Ook de dierenambulance vrijwilligers hebben zich aan de privacy wet te houden. Ik ga het vandaag melden samen met screenshots. Weghalen betekent niet dat het niet door anderen is gelezen. Ook de eigenaar heb ik een bericht gestuurd zodat hij eventueel een klacht kan indienen
Zo, en dat vind ik meteen het andere uiterste.
Wat ts deed was echt niet netjes.
En ook onverstandig.
Wat jij nu gaat doen, compleet met screenshots zorgen dat iemand materiaal heeft voor klacht/aangifte vind ik in dit geval mínstens zo erg.
Zo niet erger.