Kattenren - Waar vind ik deze gaashouders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sybelle

Kattenren - Waar vind ik deze gaashouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 12:32

Ik ben op zoek naar dit soort houders voor de kattenren in mijn tuin:

Afbeelding

Afbeelding

Heb al echte van protectapet gevonden maar hoopte dat ze ergens anders goedkoper te vinden zijn.
Ik heb nu hout maar dat wordt minder. En met een klein tuintje (+ poezepoes met tarzan-moves en een missie om elk gaatje te proberen) ziet het er uit als een fort dus wilde iets lichters.

Googlen op neusijzers geeft alleen kleintjes dus ik ben al blij met een naam ook.
Of misschien een manier om zelf zo'n scharnierding te buigen? Al heb ik liever iets dat gewoon klaar is om op te hangen.

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 13:40

Ow... :o
Laat maar. Lang leven marktplaats...

Autumnn

Re: Kattenren - Waar vind ik deze gaashouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 13:49

Heb je hier al eens naar gekeken? Vind ik zelf echt een stuk mooier staan :j (en ook vriendelijker, stel je kat blijft met zijn pootje in het gaas hangen als je even niet kijkt??)
https://catproofgardens.eu/nl/

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 13:59

Google maar op duimheng

Buigen is niet zo moeilijk

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 14:41

Autumnn schreef:
Heb je hier al eens naar gekeken? Vind ik zelf echt een stuk mooier staan :j (en ook vriendelijker, stel je kat blijft met zijn pootje in het gaas hangen als je even niet kijkt??)
https://catproofgardens.eu/nl/

Zoiets heb ik gehad met twee ronde buizen op een rij. Duurde nog geen 15 minuten en daar ging de poes. -O- Deze is nog duurder dus dat risico wil ik niet meer nemen.

Duimheng! Zo heet dat. Die aan mijn stal zien er niet zo buigzaam uit dus ik dacht dat het nogal een klus was. Maar de marktplaats meneer biedt zoiets kant en klaar. Nog even reactie afwachten.