Na het overlijden van mijn bouvier, heb ik altijd het plan gehad om zijn as uit te strooien aan zee. Het liefst op Terschelling, mits dit natuurlijk is toegestaan.
Nu kwam ik op het idee om dit vast te laten leggen door een fotograaf.
Uiteraard wil ik dit niet op een strand vol badgasten doen, maar bijvoorbeeld bij een mooie zonsondergang. Dit is alleen wel afhankelijk van het weer, natuurlijk. Alleen als ik een afspraak maak met een fotograaf dan zit ik natuurlijk wel vast aan een datum.
Wie heeft hier ervaring mee? Of wie heeft er nog mooie ideeën om dit vast te laten leggen?
dierenfan
Geplaatst: 28-04-19 17:48
Volgens mij is as uitstrooien sowieso verboden officieel gezien Niet dat mij dat tegen zou houden Oh nee het mag wel en er is ook een bedrijf die je er speciaal voor in kan huren. Zoek maar op Google via as uitstrooien
Is dat niet alleen verboden bij as van mensen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich druk zou maken om een klein beetje as van een dier.
Ik denk dat het erg mooie foto’s geeft
Wij hebben ooit gewoon wat foto’s met de mobiel gemaakt van het uitstrooien van oma, maar als ik ze terug kijk moet ik vooral denken aan hoe we gelachen hebben over hoe oma voor altijd bij ons is, op onze longen Wat een stofwolk was dat