Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik kende ook een hond die dat deed, maar het was nooit opgelost. Maar hoewel ik veel honden ken, ken ik er dus persoonlijk maar 1 die dat doet. Ik vraag me ook af waarom. Die hond droeg ook een muilkorf, maar mensen denken dat wel al gauw dat het gaat om een agressieve hond.
Barbet schreef:Ik ken wel meer labradors en andere honden die dit doen, gewoon normale huishonden zonder verklaarbare reden waarom ze poep eten.
Er zijn allerlei middeltjes wat het poep eten moet stoppen maar lang niet altijd helpt dit.
Het is gewoon iets wat ze doen, heeft niet iets te maken met tekorten of stress etc.
Cayenne schreef:Barbet schreef:Ik ken wel meer labradors en andere honden die dit doen, gewoon normale huishonden zonder verklaarbare reden waarom ze poep eten.
Er zijn allerlei middeltjes wat het poep eten moet stoppen maar lang niet altijd helpt dit.
Het is gewoon iets wat ze doen, heeft niet iets te maken met tekorten of stress etc.
In sommige gevallen kan het toch een tekort zijn. Onze witte herder deed dit ook en kwam wat vitamines en mineralen tekort.
Na een spuit van de DA en voedingsupplement was het over.
Maar het kan idd ook gewoon een vervelende bezigheid zonder goede reden zijn.