Welke gps tracker voor katten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Welke gps tracker voor katten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 15:37

Nadat 1 van mijn katten dit weekend spoorloos verdween (en vanochtend om kwart over 5 weer in de tuin zat), wil ik naast de chip die ze hebben ook een gps tracker. Ik wilde eigenlijk geen bandjes om vanwege het risico dat ze ergens blijven hangen, maar helaas kan ik ze niet laten chippen met een tracker.

Noem het overbezorgd wellicht, maar ik heb mezelf echt vreselijk veel zorgen gemaakt om een kat die normaal altijd direct komt als je roept.

Met welke trackers hebben jullie fijne ervaringen? Ik las dat veel van deze dingen zwaar zijn voor een gemiddelde kat, echter zijn mijn katten goed 6/7 kilo dus geen kleintjes. Ik moet gewoon makkelijk een app kunnen openen op mijn telefoon (iPhone) om te zien waar ze zich op dat moment bevinden. :o

Sherivey

Re: Welke gps tracker voor katten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:34

Sting

Re: Welke gps tracker voor katten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:41

Wij hebben het wel een uitgezocht, puur uit interesse. Maar we konden toen weinig trackers vinden die het lang volhielden. Het wisselt per tracker (en instellingen) hoe vaak er een update is met waar de kat uithangt. Maar dan nog hielden de meeste accu's het max 72 uur vol. Niet ideaal als een kat vaker een dagje niet thuiskomt (want je moet hem dus ook weer opladen).