En wel dit:

En ja in dat bloemenvaasje of wat het ook voor moet stellen zit 1 guppie.
In de dierenwinkel zeiden ze dat er wel 1 visje in kon maar niet meer anders was het te klein

Wel alle benodigdheden erbij gehad.
Ik had dit op de salontafel even staan en poeslief vond het ook erg interessant.
De aanblik echter kon ik van janken, visje was hysterisch rondjes aan het draaien en kon geen kant op.
Meisje was weg en ik naar de dierenwinkel... op dat moment was er ook een collega van me die me even hielp.
Even wat geld meegenomen en een startersbak of hoe je het ook noemt aangeschaft van ik meen 60 liter.
Inclusief verwarming, filter en dergelijke.
Via collega die nog wat had, prachtige steentjes en beeldjes gehad en zelf nog wat plantjes en 2 vriendjes gekocht.
Wel 2 heren want mijne was een man en ik wil geen oliebol aan guppies.
Na een paar uur knutselen met nog een extra vriendin die er inmiddels was is het nu dit:

Ja ik weet dat het eigenlijk even moet draaien alvorens er vissen in gaan maar ik moest het visje even kwijt en het gaat gelukkig al 2 dagen goed.
De gekregen gup ging direct rondzwemmen met zijn nieuwe vrienden.
Temperatuur staat op 25 graden voor ze.
Heeft iemand nog tips voor het aquarium, ze hebben alle opstart potjes en flesjes gehad (ik ben de leek dus mijn collega heeft het gedaan) en hebben lekker de ruimte lijkt mij.
Moet hier nog iets bij? Wil wel dat ze veel ruimte blijven behouden ook